Call Us:
Contact Us:

SERVICII PROFESIONALE DE VIDEOGRAFIE SI FOTOGRAFIE PROIECTE COMPLEXE DE VIDEOGRAFIE MULTICAMERE PRODUCTII DE VIDEOGRAFIE 4K / 1K / SD MACARA VIDEO PROFESIONALA CU CAP MOTORIZATMONITOARE FOCUS ASSIST, SISTEME STABILIZARE VIDEO COORDONARE, REGIE OPERATORI VIDEOSISTEME LUMINI PROFESIONALE, SISTEME AUDIO WHIRELESS CABINA FOTO, FUM GREU, GHEATA CARBONICA

Total

Go to content

Recenzii clienti

13 comments
Average Vote: 1135.0/5

1 2
Cristi
2019-04-27 20:17:44
Este atât de bine când îți asiguri evenimentul cu oameni deosebiți. Și asta am găsit la Gamberone Media, o mica familie care pe lângă respectul acordat noua, am avut servicii de nota 10 și produse deosebite (filmare+fotografii). Ne bucuram ca v-am cunoscut și speram sa ne vedem la alte evenimente. p. s. Mulțumim Ovidiu pentru sfatul dat la pachetul cu macara. A fost extraordinar. Succes și multa sănătate!
Anca M
2019-04-09 21:56:25
Profesionalism, dăruire și pricepere. Aceste calități și nu numai ii recomanda pe Ovidiu, Alina și întreaga echipa Gamberone Media. Mulțumim pentru frumoasa colaborare care s-a ridicat peste nivelul așteptărilor și pentru frumoasa prieteniece s-a legat intre noi. Recomandam cu cea mai mare încredere serviciile voastre. In sufletul nostru sunteți speciali! Cristi și Anca Manu
Georgiana
2019-04-09 12:45:03
Sunteți cei mai TARI ,am avut un eveniment superb... filmările si poze sunt impecabile...Albumul este superb...Recomand cu încredere serviciile voastre ...Sunteți THE BEST ...Mult succes in continuare
Andreea M.
2019-04-09 12:44:48
Oameni frumosi dedicati muncii lor si cu pasiune pentru ceea ce fac. Felicitari
Roxana
2019-04-09 12:44:26
Super echipa, profesionisti, cu implicare maxima in eveniment.
Monica
2019-04-09 11:01:41
Numai cuvinte de lauda. Emoționant. Avem un film de excepție la care ne uitam de fiecare data cu plăcere. Ne pare bine ca v-am cunoscut. Sunteți oameni deosebiți, profesioniști cu implicare maxima în ceea ce faceți. Recomandam cu drag pachetul premium cu macara.
Popescu Ioana loredana
2019-04-07 21:21:25
Recomand,sunt oameni minunați și dedicați ,ma bucur ca i am descoperit
Andreea
2019-02-26 10:11:53
Super echipa. Pachete servicii la superlativ. Pe parte video, sunteți în vâlcea imbatabil. Succes.
Elena Alina
2018-11-07 12:50:33
Oameni si servicii de nota 100.Alina si Ovidiu sunt minunati, extrem de dedicati meseriei, iar rezultatul muncii lor este de cea mai buna calitate. Totul la superlativ. Recomand cu incredere tuturor celor care vor o amintire de neuitat de la un moment important din viata lor.
Daniel
2018-11-04 16:49:09
Domnului Ovidiu precum și întregii echipe ii mulțumim din suflet pentru înaltă profesionalitate de care ați dat dovada,pentru fotografiile de calitate ,pentru buna dispoziție care ați creat-o la nunta noastră ,pentru faptul ca ne-ați făcut sa ne simțim bine atât noi cât și oaspeții noștri. O îmbrățișare calda și va dorim sa fiți la fel in continuare .Irina și Daniel!!!!!
1 2
Back to content