>
Call Us:
Contact Us:

SERVICII PROFESIONALE DE VIDEOGRAFIE SI FOTOGRAFIE PROIECTE COMPLEXE DE VIDEOGRAFIE MULTICAMERE PRODUCTII DE VIDEOGRAFIE 4K / 1K / SD MACARA VIDEO PROFESIONALA CU CAP MOTORIZATMONITOARE FOCUS ASSIST, SISTEME STABILIZARE VIDEO COORDONARE, REGIE OPERATORI VIDEOSISTEME LUMINI PROFESIONALE, SISTEME AUDIO WHIRELESS CABINA FOTO, FUM GREU, GHEATA CARBONICA

Total

Du-te la conținut

Recenzii clienti

16 comments
Average Vote: 1165.0/5
1 2
Musca Ciprian
2019-07-08 23:00:36
Sunt foarte bine organizati si inovativi, oferă servicii de calitate si sunt niste oameni deosebiti. Tot respectul pentru acestă echipă minunata!
Bianca
2019-07-08 22:52:20
Sunteti the best. Am cunoscut intreaga echipa la nunta prietenei mele. Toti ati fost extraordinari; chiar vorbeam cu prietenul meu cat de bine lucrati ca echipa. Cabina super funny, fumul greu a acoperit ringul care era foarte mare. Nu am crezut ca puteti avea atata implicare. Felicitari !!! p.s. super tare ideea de voucher aplicata asupra evenimentelor anilor urmatori. va recomand cu forta si placer.
Andreea
2019-06-12 16:25:44
Contact foarte simplu, orientat catre nevoile clientului, posibilitatea de a alege liber orice doresti (design photo).
Cristi
2019-04-27 20:17:44
Este atât de bine când îți asiguri evenimentul cu oameni deosebiți. Și asta am găsit la Gamberone Media, o mica familie care pe lângă respectul acordat noua, am avut servicii de nota 10 și produse deosebite (filmare+fotografii). Ne bucuram ca v-am cunoscut și speram sa ne vedem la alte evenimente. p. s. Mulțumim Ovidiu pentru sfatul dat la pachetul cu macara. A fost extraordinar. Succes și multa sănătate!
Anca M
2019-04-09 21:56:25
Profesionalism, dăruire și pricepere. Aceste calități și nu numai ii recomanda pe Ovidiu, Alina și întreaga echipa Gamberone Media. Mulțumim pentru frumoasa colaborare care s-a ridicat peste nivelul așteptărilor și pentru frumoasa prieteniece s-a legat intre noi. Recomandam cu cea mai mare încredere serviciile voastre. In sufletul nostru sunteți speciali! Cristi și Anca Manu
Georgiana
2019-04-09 12:45:03
Sunteți cei mai TARI ,am avut un eveniment superb... filmările si poze sunt impecabile...Albumul este superb...Recomand cu încredere serviciile voastre ...Sunteți THE BEST ...Mult succes in continuare
Andreea M.
2019-04-09 12:44:48
Oameni frumosi dedicati muncii lor si cu pasiune pentru ceea ce fac. Felicitari
Roxana
2019-04-09 12:44:26
Super echipa, profesionisti, cu implicare maxima in eveniment.
Monica
2019-04-09 11:01:41
Numai cuvinte de lauda. Emoționant. Avem un film de excepție la care ne uitam de fiecare data cu plăcere. Ne pare bine ca v-am cunoscut. Sunteți oameni deosebiți, profesioniști cu implicare maxima în ceea ce faceți. Recomandam cu drag pachetul premium cu macara.
Popescu Ioana loredana
2019-04-07 21:21:25
Recomand,sunt oameni minunați și dedicați ,ma bucur ca i am descoperit